Košarica artikel - 0,00 €

V košarici še nimate artiklov

Znesek: 0,00 €
 
info@plusdom.si 03 620 07 60

Zasebnost in piškotki

Upravitelj spletnega mesta www.plusdom.si je podjetje Plus Tehnika in je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.plusdom.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina plusdom.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici ter na vstopni strani spletne trgovine plusdom.si 

O piškotkih

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

 


Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine: 
-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-pošiljatelj mora biti jasno razviden 
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih. 
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati