Košarica artikel - 0,00 €

V košarici še nimate artiklov

Znesek: 0,00 €
 
info@plusdom.si 03 620 07 60

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.plusdom.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine plusdom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani plusdom.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine plusdom.si.

S spletni trgovino plusdom.si upravlja podjetje Plus Tehnika d.o.o. (v nadaljevanju Plus Tehnika), ponudnik storitev e-poslovanj (v nadaljevanju ponudnik). Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine plusdom.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine plusdom.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Plus Tehnika si  pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani plusdom.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje) 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) 
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku) 
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci  

Podatki o podjetju

PLUS TEHNIKA d.o.o.

Teharska cesta 4

3000 Celje

ID za DDV: SI58476610

Matična številka: 6536093

TRR: SI56 0223 2026 1396 425 NLB

TRR: SI56 1010 0005 2792 342 Banka Koper

 

Kontakt:

Tel. 03 620 07 60

info@plusdom.si

 

Kupca zavezujejo pogoji v trenutku oddaje naročila

 

 

 

Načini plačila in plačilni pogoji

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini plusdom.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridružujemo si pravico, da je podatek o ceni napačen, vendar se izredno trudimo, da zagotavljamo točne in ažurne podatke. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila dajemo možnost ponudniku, da odstopi od nakupa.

Večina izdelkov v spletni trgovini plusdom.si je na zalogi. Za izdelke, ki niso na zalogi, veljajo dobavni roki kot so navedeni v naročilu ali je stranka o dobavnem roku obveščene pisno preko e-maila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji potrjeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Načini plačila

1.Plačilo z gotovino po povzetju
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Strošek poštnine plača kupec, v kolikor pa vrednost blaga presega znesek za vrednost brezplačne poštnine (označeno ob naročilu) se poštnina ne plača.

2.Plačilo po predračunu
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali predračun, na osnovi katerega plačate naročeno blago. Prosimo vas še za ažurno navajanje sklicne številke, ki je številka predračuna. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v najkrajšem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov.

 

3. Plačilo s karticam

V primeru, da želite vaše naročilo plačati s kartico (Activa, MasterCard, Visa, American) to označite na obrazcu za oddajo naročila. Nakup lahko opravite tudi na obroke in sicer: plačilo s kartico American do 12 obrokov in plačilo s kartico Diners do 24 obrokov.

 

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna koda.

Postopek nakupa 

1. Naročilo in oddaja naročila 

 

Dodajanje izdelkov v košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. 

 

2. Pregled naročila (košarica):
V pregledu naročila lahko naročilo oddate ali popravite ali se vrneta nazaj na glavni menu. V pregledu košarice se nahaja povezava do zaključnega obrazca za oddajo naročila. Prav tako, lahko tu vključite ugodnosti s kuponom, v kolikor je ta aktiven.

 

3. Obrazec za oddajo naročila (oddaj naročilo):
V obrazcu za oddajo naročila so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne nazaj in popravi naročilo. V tem obrazcu kupec označi tudi način dostave, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja.

 

4. Oddaja naročila (blagajna):
Kupec naročilo odda s klikom na gumb od »oddaj naročilo« V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-maila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 03 620 07 60 ali info@plusdom.si, prav tako nas obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

5. Odprema blaga:

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na elektronski naslov info@plusdom.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.plusdom.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Kaj storiti, če prejmete poškodovano blago?

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in ga lahko zavrne.
2. V primeru, da je paket fizično poškodovan ali v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je paket vseeno prevzame, ker znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku.
Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da nas obvestite in ga bo dostavna služba prevzela, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno v original embalaži v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se z dostavno službo, ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.
Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka, ali vračila kupnine. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Reklamacije (stvarna napaka in garancija)

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

 

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

 
Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine


Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o, Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana-Šentvid, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave
Strošek dostave je naveden v naročilu za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila. Strošek dostave do 29,99 eur je 4,00 eur. Dostava nad 30,00 eur je brezplačna. Strošek dostave velja za Slovenijo in je enoten za celo Slovenijo. 

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.

Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.  
Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.


Hitrost dostave
Hitrost dostave naročenega blaga je odvisna od naslednjih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 13. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Preko maila ali po telefonu vas bomo obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. 

Odvoz starega aparata
Pri nakupu novih izdelkov iz skupine bela tehnika, vam omogočamo odvoz vašega starega aparata. Odvoz velja samo za aparate istega tipa (primer: kupite novo pečico, odpeljemo staro pečico). Pred dostavo novega izdelka vas bodo iz dostavne službe klicali na kontaktno številko, da se z vami dogovorijo o dostavi in o odvozu. Izdelek ki ga odvažamo mora biti pripravljen za odvoz (odklopljen, odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli, pripravljen v embalaži primerni za transport...) Storitev je plačljiva (15,00 eur – vključen DDV), vpišete pa jo pod komentar v spletni košarici ob naročilu.

 

Osebni prevzem
Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu Teharska cesta 4, Celje , obratovalni čas je od ponedeljka do četrtka, med 8.00 in 15.00 uro in petek od 8.00 do 13.00 ure. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicom na vašo telefonsko številko.
 

Varnost in pravica do zasebnosti

Upravitelj spletnega mesta www.plusdom.si je podjetje Plus Tehnika in je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.plusdom.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina plusdom.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici ter na vstopni strani spletne trgovine plusdom.si 

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine: 
-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-pošiljatelj mora biti jasno razviden 
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih. 
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 

Odveza odgovornosti 
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Pritožbe in spori 
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
-  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 03 620 07 60, ali po elektronski pošti na info@plusdom.si Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@plusdom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 


Pravno obvestilo 

Spletna trgovina plusdom.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. 

Veljavnost od 15.10.2015 do preklica.